Нови број
| Претплата | Оглашавање


Политикин забавник
Година покретања:
1939. године

Главни и одговорни уредник:
Зефирино Граси

Циљна група:
од 7 до 107 година

Динамика:
недељник/52 броја

Просечан тираж:
37.000

Број страна:
68

Писмо:
ћирилица

Покривеност:
Србија, Црна Гора, Босна и Херцеговина,
Македонија, Хрватска, Западна Европа, САД

 

Контакти:
Цетињска 1
011 33-01-452
Ова адреса ел.поште заштићена је од спам напада, треба омогућити ЈаваСкрипт да бисте је видели

Концепт магазина
 
Уз лист "Политика" и "НИН", "Политикин Забавник" је једини лист који излази од пре Другог светског рата на нашим просторима. За ових 70 година израстао је у својеврсну институцију без које одрастање готово да и није било могуће. Пo неким истраживањима која су рађена крајем деведесетих утврђено је да су безмало сви читаоци дневних новина у Србији у једном тренутку били читаоци "Политикиног Забавника". С тим циљем "Забавник" је и осмишљен 1939. године као лист који ће уз одрасле окупити и младе како би се припремили за касније читање "озбиљнијег" дневног листа "Политика". Људи у "Забавнику" озбиљно су схватили свој задатак и кроз занимљиве рубрике о свету науке, природе, прошлости изградила ову својеврсну установу културе. Мало поуке, мало забаве, све илустровано да побуди машту и ето "Забавниковог" рецепта за очување оне најлепше дечије знатижеље коју би сваки човек док је жив требало да носи у себи.

 

"Забавник" је и велика енциклопедија најбољих стрипова који су икада нацртани у свету. Редакција листа данас запошљава стотине пробраних сарадника који пишу, сликају, цртају и измишљају, међу њима има и чланова Академије наука, професора универзитета, сликара, лекара, астронома, биолога, историчара, професора језика и књижевности, графичара...






Профил читалаца

"Политикин Забавник" сваки читалац доживљава на свој начин али може се рећи да је то породични лист, намењен знатижељницима свих узраста, образовања и националности. Читају га, ипак, највише млади људи, нешто више мушкарци, али с обзиром на дугу традицију и велики број људи средњег доба не пропушта да купи лист.